6 Temmuz 2012 Cuma

Yarasa ile İmtihan


Ne kadar mutlu bir kediyim ben, bir bilseniz.
Artık yaz geldi. Balkonlar camlar açıldı, özgürüm özgür, yaşasııııın!!!

Yaşasın Özgürlük!


Sevgili Abim Paşa da çok mutlu ben biliyorum, o da seviniyor, balkonlara çıkmamıza.
Ama annem telaşlanıyor hala ben balkona çıktığımda.

Hele de balkon demirlerinin üzerindeki mermerde oturdun mu, kalp atışları hızlanıyor, fark ediyorum.
Ama ben çok seviyorum orada oturmayı. Hem güzel esiyor hem de aşağıyı çok net görebiliyorum.

Geçenlerde yine balkonda oturuyoruz abiciğimle, annemlerde içeride televizyon seyrediyorlar.
Birden ne görsem beğenirsin, minicik bir uçan canlı. Aldım hemen ağzımla, salonun ortasına bırakıverdim.
Abimde yanımda beni takip ediyordu. İçeri girdik bıraktım ağzımdan, abimle anlamaya çalışıyorduk ki, vik vik sesler çıkarmaya başladı. Bunu duyan annem ile babamda yanımıza geldiler. Sonrasında babam "yarasa yakalamışlar, yarasa bu" deyince annem çığlık çığlığa kaçışmaya başladı. Babam büyük bir soğukkanlılıkla peçete eline alarak dışarı bırakıverdi yarasayı.
Sonrası ise bir panik panik, sormayın.
Neymiş, acaba ben kuduz olur muymuşum? Hastalık bulaşır mıymış? Tantana üstüne tantana.
Bazı yarasalar kuduz virüsü taşıyabiliyorlarmış. Özellikle ısırıkla geçiyormuş ama benim bir yerimi ısırmadım ki, sadece ağzımla içeri taşıdım o kadar. Hemen veterinerdi, iğneydi, uğraştırdılar yine beni.
Neyse ki atlattık bu olayı da...

Zaten annem de babam da, sabah bir çıkıyorlar akşamın köründe eve dönüyorlar. Bu duruma kurulmuyor değilim ama yapılacak bir şey şu an için yok. Terbiyemi korumalıyım çünkü, annem beni hep öyle seviyor.


Mesela her sabah Paşa Abim, annem ile babamın kapısında onları uyandırmak için ağlıyor. Ama ben usul usul abimin yanında bekliyorum, hiç sesimi çıkarmıyorum. Sonra annem uyanınca abime söyleniyor ama bana "akıllı kızım benim" diyor. 
Babam pek bir şey demez abime de bana da. O hep sever bizi, ama yaramazlık yaptığımızda annem hep söylenir. Hele ki bir şeyler kırıp dökelim, amanııınn!!


Abim de ben de daha o farketmeden kaçacak delik ararız. Durumu farkettiğinde hangimizin yaptığını bilmediğinden ikimizi birden kalaylar, sağolsun :)


Bu ara annem ile babamın arasında daha önce pek duymadığım konuşmalar geçiyor. "Tatil" gibi bir kelime söylüyorlar genelde, bende dayanamadım abime sordum. 


-Abi, tatil ne demek?  
-Nerden duydun sen bunu?
-Annem, babama söylerken duydum.
-Bizi dedelere postalayacaklar demek akıllım.
-Dedelere mi? Ama neden kötü bir şey yapmadık ki biz?
-Her yaz geldiğinde bu köleler kendilerini ıslatmak için tatil denen bir yere gidiyorlar. Yine yaz geldiğine göre bunlar yine plan yapıyorlar demek. Hazırla kendini en az 2 gün dedelere bırakacaklar bizi.


İşte abimle aramızda böyle bir konuşma geçti. Çok anlayamadım ama, fazla üzerinde durmadım. Ne de olsa, Annem de babam da beni çok seviyorlar. Kötülüğümü isteyecek değiller herhalde. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder